ریز نوشت ...

این وبلاگ دفترچه ی خاطرات هیچ کداممان نیست !

ریز نوشت ...

این وبلاگ دفترچه ی خاطرات هیچ کداممان نیست !

المستخف بحُرمه ربّه ...

خدای من!

این که روبرویت به گناهانم اقرار میکنم و به زشتی اعمالم معترفم، برایم سودی دارد؟!
یا اینکه من در این حالم هم، مستوجب غضب تو هستم؟!
نکند من با خوش خیالی تو را می خوانم، در حالی که عذابی شدید به واسطه ی گناهانم به دنبال من است ...
نه ...
باور نمی کنم ....
نمی توانم از تو ناامید باشم
چطور ممکن است تو بندگانت را به بازگشتن از بدی فرابخوانی، اما در را به روی آنها ببندی ... ؟!

پ.ن: المستخف بحُرمه ربّه: بنده ای که حریم، حرمت پروردگارش را سبک شمرده
* مضمون چند خطی از مناجات دوازدهم صحیفه سجادیه


نظرات 2 + ارسال نظر
محض حیا شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:23 ق.ظ http://mahzehaya.blogfa.com/

لا تستوی الحسنه و لا السیئه
ادفع بالتی هی احسن
فاذا الذی بینک و بینه عداوه
و بینه عداوه کانه ولی حمیم

شوهرجان یکشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:19 ب.ظ http://pws.blogsky.com

سلام
خول می نویسی
می خونمت.
بروز شدم.
بهم سر بزن.
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد