ریز نوشت ...

این وبلاگ دفترچه ی خاطرات هیچ کداممان نیست !

ریز نوشت ...

این وبلاگ دفترچه ی خاطرات هیچ کداممان نیست !

دلیل خلقتت

خدا تو را فقط و فقط برای دل من آفرید...


شه زاده

دیدم تو خواب وقت سحر
شه زاده ای زرین کمر
نشسته بر اسب سفید
می اومد از کوه و کمر
می رفت و آتش به دلم می زد نگاهش
کاشکی دلم رسوا بشه
دریا بشه این دو چشم پر آبم 

این ترانه با صدای سید شهاب حسینی


مهندس شدین که چی آخه ؟!

قصه به هر که می برم، فایده ای نمی دهد

مشکل درد عشق را، حل نکند مهندسی

سعدی

چرا؟!

در این دنیا تعداد انسان هایی که به "چَرا " می اندیشند
بیشتر از انسان هایی است که به "چِرا؟!" می اندیشند ...

عقل

تا زمانی که کسانی باشند که به جای پیروی از عقل خود، عقیده را از عقل دیگران دریافت کنند، انتظار اینکه زنجیرها بگسلد، انتظار بیهوده ایست و نوع انسان به دو طبقه تقسیم خواهد شد: طبقه ای که تعقل می کند و طبقه ای که ایمان می آورد، یا طبقه ی اربابان و طبقه ی بردگان ...
کندرسه

مخصوصا خودسازی!

در تربیت همیشه هم "دلیل" آوردن جواب نمیدهد
گاهی هم باید به "زور" متوسل شد ...

نیاز

همه‌ی آدم‌ها به توجه نیاز دارند.

اگر به: "می‌بینی من چقدر خوب هستم، مرا می‌بینی؟"شان توجه نکردیم،

ناچار به: "می‌بینی من چقدر بد هستم، مرا می‌بینی؟" شان، توجه‌مان جلب می‌شود...

آرامش !

گاهی باید تا نهایت آرامش گریه کرد.
تبسم بعد از گریه از رنگین کمان بعد از باران هم زیباتر است.
*پست یک دوست در گوگل پلاس

نامه ی تولستوی به معشوقه اش !

او در زمان جوانی دلباخته دختری به نام والریا شد که پس از مدتی تحقیق در موردش، وی را مناسب ازدواج با خود تشخیص نداد و در نامه‌ای خطاب به او نوشت:« یا شما باید بکوشیــد تا خودتان را به من برسـانید یا من باید به قهقرا برگردم تا بتوانیم با هم قدم برداریم!»

چی بگم والا!!

هرگز مگذارکه خنده تو باعث گریه دیگری شود...

حسین بهزاد