ریز نوشت ...

این وبلاگ دفترچه ی خاطرات هیچ کداممان نیست !

ریز نوشت ...

این وبلاگ دفترچه ی خاطرات هیچ کداممان نیست !

بی نام

میخواستم بمانم،
رفتم!
می‌خواستم بروم،
ماندم!
نه رفتن مهم بود و
نه ماندن ...
مهم
من بودم
که نبودم ...

گروس عبدالملکیان

به همین راحتی!

این روزها خیلی ها ، خیلی کارها را در حق آدم می کنند و آخرش می گویند:

«ببخشید. حلال کنید.»

اخلاق !

استادمان گفت:
در جامعه بی اخلاقی که داریم پرورش می‌دهیم یا باید از صبح یک زره و سپر و چکمه آهنی پوشید و به جنگ با مردم رفت، یا باید بی‌خیال شد ...

تکلیف دلم روشن است....

تنها بنایی که اگر بلرزد محکمتر می شود ، دل است.



من او/امیر خانی

(این روزها برای بار سوم دارم می خوانمش)

اگر آب بود، شما هم شناگر قابلی بودی ...

گاهی نداشتن‌های افراد
از نخواستن نیست
از نتوانستن است ...

قهرهای کودکی ...

دخترم!
یکی از حقایق بی‌رحم دنیای آدم بزرگ‌ها این است که می‌دانند؛
هر چقدر با دنیا و آدمها و حتی خدا قهر کنند
چیزی درست نمی‌شود ...
کسی دلش نمی‌سوزد ...

امیر مومنان..

هزاران کاخ در عالم، هزاران قصر مستحکم،

جواهرهای دنیایی، هزاران ثروت و درهم،

هزاران تن، هزاران سر، هزاران روح در پیکر،

هزاران دست، هزاران چشم، هزاران زلف چون عنبر،

قسم بر آیه اطهر، قسم بر سوره کوثر

که اینهایی که من گفتم نمی ارزد به یک موی امیرالمومنین حیدر !

غدیر

گرچه در آن لحظه‌ی شیرین کسى باور نداشت‏
مى‏‌تـــوان انکــــــار دریا کرد حتـــى در غــــــدیر

دل درون سینــه‏‌ها در تــــاب و تب بود اى دریغ‏
کس نمى‏‌داند چه حالى داشت زهــرا در غدیر

محمدجواد غفور زاده

سهم من

نمی خوام سهم دنیا رو...تویی که سهم دستامی
اگه آرامشی دارم...واسه اینه که همرامی

زمین می لرزه و اینجا...یکی بی ترس خوابیده

تو عشقِ تو یه چیزی هست...که آرامش به من می ده

بزار روشن کنیم شب رو...ستاره از تو ماه از من

اَزَت یه خواهشی دارم...تو هم چیزی بخوا از من

تمومِ خوبیا با توست...چقدر خالی شده دستم

بزار یکبار قبل از تو...بگم که عاشقت هستم

چقدر خوبه هوای تو...چه عشقی رو به من دادی

گرفتار تو که هستم...بَدَم میاد از آزادی

ببین راهِ فرارم رو...خودم از هر طرف بستم

از این لحظه به بعد هر جا...که تو هستی منم هستم

بدون که عمرِ عشقِ من...به کوتاهیِ ساعت نیست

عزیزم گفتنم تنها ... یه حرف از روی عادت نیست


آلبوم جدید علیرضا عصار

در ستایش دنیا

بالا و پایینش
بی اعتبار است ...