ریز نوشت ...

این وبلاگ دفترچه ی خاطرات هیچ کداممان نیست !

ریز نوشت ...

این وبلاگ دفترچه ی خاطرات هیچ کداممان نیست !

خســــــته

چقدر از خسته شدن ، خسته شدم ..

لیلی ...

این روزها " لیلی نام تمام دختران زمین است "(1)  ...

بی خود خودت را به آب و آتش نزن ...

1 ) نام کتاب عرفان آهار نظری

...

اگه گفتم خدا حافظ ، نه این که رفتنت سادست

نه این که می شه باور کرد ، دوباره آخر جادست

هوای ناحیه ی ما ...

دلم قلمرو جغرافیای ویرانیست

هوای ناحیه ی ما همیشه بارانیست

پ . ن ) انگار قرار نیست هیچ وقت گرمایی باشد ...

که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی !

امروز یکی گفت : چندتا از دعاهایی که زیر ناودون طلا کردید مستجاب شد !

خودمونیم ! زشت نیست بگم هیچ کدوم !

پ. ن )‌عنوان ربطی به متن ندارد .

...

آفاق را گردیده ام ...

همه  مثل همید ...

پیشرفت

اگر چیزی می خواهی شوی با راندن خودت بشو نه تاراندن دلاوران ...

پیشرفت

اگر چیزی می خواهی شوی با راندن خودت بشو نه تاراندن دلاوران ...