ریز نوشت ...

این وبلاگ دفترچه ی خاطرات هیچ کداممان نیست !

ریز نوشت ...

این وبلاگ دفترچه ی خاطرات هیچ کداممان نیست !

دانشجویی

او آب و آتش را با هم داشت.  

آن عقل معنوىِ ایمانى، با عشق هیچ منافاتى ندارد؛  

بلکه خود پشتیبان آن عشق مقدس و پاکیزه است.
مقام معظم رهبری 

بشنوید

قسم

معصوم فرمودند:

قسم، یا شکسته می شود، یا موجب ندامت ....

گمشده

درشگفتم از کسى که گمشده­اش را مى‌جوید،

 در حالى­ که خود را گم کرده و نمى­جویدش. 

امام علی (علیه السلام)

جای اون از جای من خیلی قشنگ تره

خیلی وقت بود ندیده بودمش. نمی دونم دقیقا چند سالشه. از وقتی که من یادم میاد همین شکل بود. تغییر زیادی نکرده. اما من فرق الان و 15سال پیش رو تو چهره‌ش می بینم. اون روزا وقتی تازه به این محل اومده بودیم من خیلی کوچیک بودم. ازش می ترسیدم وقتی هر بار که توی کوچه ما رو می‌دید و به سمتمون می اومد و سلام می کرد. من می ترسیدم و پشت بابا قایم می شدم اما بابا همیشه با یه لبخند بهش دست می داد و جواب سلامش رو می داد. بزرگتر که شدم و فهمیدم سندرم دان چیه دیگه ازش نمی ترسیدم.

...

ادامه مطلب ...

عیدتان سبز...

کسی در من، مرا به پاک‌ترین سپیده‌ی خوب خدا فرا می‌خواند
کسی که مثل هیچ کس نیست .... 

بشنوید +

با صدای مهدی دسترنج



مبعث

من برای آوردن دین راستین و آسان، برگزیده‌ شده‌ام ....
پیامبراکرم(ص)

نگاه‌ها هم ...

خدایا!
ببخشای نگاههای اشار‌ت‌آمیز
سخــــنان بی‌فایده
خواسته‌های بی‌مورد دل و
لغـــــزش‌های زبان را ...

حضرت علی(ع)

روزگار

انسان توانا روزگار را بر وفق مراد می سازد و انسان ناتوان به آن فحش می دهد.

برابری

وقتی یک یهودی مرتکب قتل می شود، کسی از دینش نمی پرسد، 

اما وقتی یک مسلمان جرمی را مرتکب می شود، 

این اسلام است که محاکمه می شود. 

 

منبع: رازنامه 57/کاریکاتورهای یک انگلیسی به نفع مسلمانان

تصویر یک انسان

دیروز در دریای زندگی غوطه می خورد و مغرور بود
امروز زندگی را قطره قطره در رگ هایش می ریزند و ناسپاس است
و فردا ...