ریز نوشت ...

این وبلاگ دفترچه ی خاطرات هیچ کداممان نیست !

ریز نوشت ...

این وبلاگ دفترچه ی خاطرات هیچ کداممان نیست !

درد بی درمون

ساز دلم کوک نیست...

همین...


بی تو هرگز

هرگز !

فراموشت نخواهم کرد .

هرچه باشد ، صبح ها بیست و یک عدد مَویز می خورم !


پ.ن:گفته‌اند برای تقویت حافظه، هر صبح ناشتا بیست و یک عدد مَویز بخورید.

خانه ها هم اهلی می شوند ....

برای " اهلی " کردن یک خانه باید توی آن خانه دست به " خاطره سازی " زد ...
خانه ی بدون خاطره، خانه ی "اهلی " نشده است ...

دور تسلسل

" دلتنگی هایمان را باد با خود خواهد برد"

   باران برشان می گرداند ...

یادش گرامی

ای بهار بدون لاله برو

رفت از سفره دلم برکت

یک سبد غم برایم آوردی

آه اردی بهشت بی بهجت...


عباس احمدی

ببخشید. این پست کمی شخصی شد.

در جواب سوال پیرمرد راننده تاکسی که شغلم را پرسیده بود ماندم
آخه من مدیر مرکز بررسی های راهبردی و کاربردی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان فارس و موسسه نخبگان هستم!
....
1-دو صد گفته چون نیم کردار نیست.
2-بالاخره باید راهی بین فکر و عمل پیدا کرد.
3-باید وقتی در آن دنیا پرسیدند چرا این کارها را کردید دلایلی برای چرایی کارمان غیر از سلیقه هایمان داشته باشیم.
4-به قضیه مورچه و کله پاچه اش هم توجه کنید.
5- ضمنا امروز یک سال از عمرم تمام شد.

مست

عرق کهنه ی شیراز مرا مست نکرد چایی روضه ی ارباب زمین گیرم کرد !

درون من است...

نشان گرفته دلم را کمان ابروی ماهی

خدای را که مبادا دل از نشانه بیفتد...


علی معلم

اتفاق ساده

با گریه های یکریز
یکریز
مثل ثانیه های گریز
با روزهای ریخته در پای باد
با فصل های سوخته
با سال های سخت
رفتیم و سوختیم
با اعتماد خاطره ای در یاد
اما
آن اتفاق ساده نیفتاد



بی زحمت ، خفه!

دو چیز خیلی سر و صدا می کند، یکی «خرده پول» و دیگری «خرده معلومات»!