ریز نوشت ...

این وبلاگ دفترچه ی خاطرات هیچ کداممان نیست !

ریز نوشت ...

این وبلاگ دفترچه ی خاطرات هیچ کداممان نیست !

دوست داشتن ...!

از عشق سخن باید گفت ، همیشه از عشق سخن باید گفت .
" عشق " در لحظه پدید می آید ، دوست داشتن در امتداد زمان .

این اساسی ترین تفاوت میان عشق و دوست داشتن است .
عشق معیارها را درهم می ریزد ، دوست داشتن بر پایه معیارها بنا می شود .
عشق ناگهان و ناخواسته شعله می کشد، دوست داشتن، از شناختن و خواستن سرچشمه می گیرد.

عشق، قانون نمی شناسد، دوست داشتن اوج احترام به مجموعه یی از قوانین عاطفی است .

عشق فوران می کند ـ چون آتشفشان و شرّه می کند ـ چون آبشاری عظیم ، دوست داشتن جاری می شود ـ چون رودخانه یی بر بستری با شیب نرم، عشق ویران کردن خویشتن است و دوست داشتن ساختنی عظیم ...

نظرات 4 + ارسال نظر
نقاشک شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:42 ق.ظ http://naghashak.persianblog.ir/

ستایش...محشر گفتی...

گلابتون بانو شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:09 ب.ظ http://golabatoonbanoo.blogfa.com

مقایسه زیباییه. عالیه!

به نام دوست یکشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:38 ق.ظ http://mostafa315.blogfa.com

بعضی دوست داشتن های آرام امروز، شاید عشق مهارنشدنی دیروز باشند، شاید!
خوب بود ...

... پنج‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:40 ب.ظ

من دوستش داشتم و اون عاشقم بود... با اینکه هیچ وقت نگفت عاشقتم. میگفت دوستت دارم.... منم خوشحال بودم... احساس من فوران نکرد... واسه همین نتونست دوست داشتن من رو باور کنه و ... رفت...

و بعد اقرار کرد یه روز عشقش بودم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد