ریز نوشت ...

این وبلاگ دفترچه ی خاطرات هیچ کداممان نیست !

ریز نوشت ...

این وبلاگ دفترچه ی خاطرات هیچ کداممان نیست !

یلدا

گویند نیست از شب یلدا درازتر

پیداست شام غریبان ندیده اند...


ما چله نشینان شب یلدای حسینیم



منبع: پیامکی از دوست عزیز

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 8 دی‌ماه سال 1390 ساعت 10:39 ق.ظ http://didareashena.blogdky.com

خداوند خطاب به بنده هاش میگه :
من تو سفره های خالی شما هستم..توی فکر اون فیلسوف بیچاره که میخواد منو ثابت کنه اما نمیتونه،
توی استیصال آدم ها، توی خدایا چه کنم ها ؟توی توبه های مکرری که دائم شکسته میشن،
توی بازگشت به من، توی غلط کردم ها،
توی دیگه تکرار نمیشه ها، توی قول میدم دیگه بچه ی خوبی باشم،
توی دوست دارم.. توی دل شلوغ تو،
توی همه ی دانسته های بی در و پیکر تو،
توی شک تو، توی خواستن تو ... توی عشق تو
کتاب "روی ماه خداوند را ببوس"
-----------------------
دیدم جالب بود حیفم اومد شما هم نخونید
دست مریزاد انتخابت بجا بود
برقرار باشی رفیق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد