ریز نوشت ...

این وبلاگ دفترچه ی خاطرات هیچ کداممان نیست !

ریز نوشت ...

این وبلاگ دفترچه ی خاطرات هیچ کداممان نیست !

سهم من

نمی خوام سهم دنیا رو...تویی که سهم دستامی
اگه آرامشی دارم...واسه اینه که همرامی

زمین می لرزه و اینجا...یکی بی ترس خوابیده

تو عشقِ تو یه چیزی هست...که آرامش به من می ده

بزار روشن کنیم شب رو...ستاره از تو ماه از من

اَزَت یه خواهشی دارم...تو هم چیزی بخوا از من

تمومِ خوبیا با توست...چقدر خالی شده دستم

بزار یکبار قبل از تو...بگم که عاشقت هستم

چقدر خوبه هوای تو...چه عشقی رو به من دادی

گرفتار تو که هستم...بَدَم میاد از آزادی

ببین راهِ فرارم رو...خودم از هر طرف بستم

از این لحظه به بعد هر جا...که تو هستی منم هستم

بدون که عمرِ عشقِ من...به کوتاهیِ ساعت نیست

عزیزم گفتنم تنها ... یه حرف از روی عادت نیست


آلبوم جدید علیرضا عصار

نظرات 1 + ارسال نظر
م.ا دوشنبه 23 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:11 ب.ظ

شب عید غدیر جای مطلبی در مورد حضرت امیر خالیست! و این از نویسندگان سادات بیشتر انتظار میرفت!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد