ریز نوشت ...

این وبلاگ دفترچه ی خاطرات هیچ کداممان نیست !

ریز نوشت ...

این وبلاگ دفترچه ی خاطرات هیچ کداممان نیست !

حرف حساب...

برای تغییر تقدیرات در شب های قدر باید خود تغییر کنیم . تغییرات جدید مساوی است با تقدیرات جدید.


مدیریت زمان در شبهای قدر/مهدی نیلی پور

نظرات 3 + ارسال نظر
محمد سه‌شنبه 18 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:39 ب.ظ

سلام-
منبع رو ذکر نکردید!

محمد سه‌شنبه 18 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:13 ب.ظ

سلام مجدد-
نه انگار واقعاً جمله ای که از رهبرانقلاب نقل کردید، منبع موثقی نداره!!
لطفاً به هر بهانه و بدون سند، جملاتی را به ایشون نسبت ندهید.

دوست عزیز. نویسنده این مطلب دائم آنلاین نیستن. اجازه بدید بنده خدا پیام شما رو بخونند بعد اگر منبعی نداشتن یا داشتن براتون توضیح میدن. ------------------------------
سلام مجدد. عذر خواهی میکنم از تاخیر نیم روزه- منبع کتاب مدیریت در شبهای قدر نوشته حجت الاسلام نیلی پور - البته حق با شماست این جمله از حضرت آقا نیست . قرار بود دوستان در مجموعه کاری ما لیستی از صحبت های رهبری تهیه کنند برای ارسال پیام کوتاه . پشت برگه ای که به من داده بودند چند جمله پراکنده دیگه هم بود که من فکر کردم ادامه اونهاست. باز هم عذر خواهی میکنم.

mona پنج‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:31 ب.ظ

قدر شب ِقدر در بیانات امام سیدعلی خامنه ای
http://sms88sms.persianblog.ir/post/692/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد