ریز نوشت ...

این وبلاگ دفترچه ی خاطرات هیچ کداممان نیست !

ریز نوشت ...

این وبلاگ دفترچه ی خاطرات هیچ کداممان نیست !

تمام قلب تو به من نمیرسه، همین که فکرمی برای من بسه!

همین عادت با تو بودن یه روز

اگه بی تو باشم منو می‌کشه


دانلود این قطعه با صدای احسان خواجه امیری


نظرات 4 + ارسال نظر
الیشک دوشنبه 13 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 03:56 ب.ظ

خیلی خوبه.....

ف مفتونی دوشنبه 13 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:55 ب.ظ http://da3tanak.mihanblog.com

در ایام صدارت میرزاتقی خان امیرکبیر روزی احتشام الدوله (خانلر میرزا) عموی ناصرالدین شاه که والی بروجرد بود به تهران آمد و به حضور میرزاتقی خان رسید. امیر از احتشام الدوله پرسید: خانلر میرزا وضع بروجرد چطور است؟

حاکم لرستان جواب داد: قربان اوضاع به قدری امن و امان است که گرگ و میش از یک جوی آب میخورند.

امیر برآشفت و گفت: من میخواهم مملکتی که من صدراعظمش هستم آنقدر امن و امان باشد که گرگی وجود نداشته باشد که در کنار میش آب بخورد. تو میگویی گرگ و میش از یک جوی آب میخورند؟

خانلر میرزا که در قبال این منطق امیرکبیر جوابی نداشت بدهد سرش را پائین انداخت و چیزی نگفت.

منبع:.s-a-r-g-a-r-m-i.mihanblog.com

حسین بسیجی دوشنبه 13 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:55 ب.ظ

ممنون

نمک سه‌شنبه 14 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 04:21 ب.ظ http://namnamak.ir

چه شبیه در خلوت!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد