ریز نوشت ...

این وبلاگ دفترچه ی خاطرات هیچ کداممان نیست !

ریز نوشت ...

این وبلاگ دفترچه ی خاطرات هیچ کداممان نیست !

پدر

صورتش را نزدیک برد و آرام توی گوشش گفت: " یه عمر دلم می خواس بغلت کنم"
و اشکهایش چکید روی کفن سفید ...

نظرات 5 + ارسال نظر
آمنه جمعه 12 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 05:24 ب.ظ

سلام
حلالم کنید..گاهی ازنوشته هاتون استفاده میکنم وواسه دوستام میفرستم.گاهی هم میگم نوشنه ی خودمه.
حلالم کنید
حلالم کنید

:)
خوش آمدید ...

ماه بانو جمعه 12 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 08:59 ب.ظ

خیلی قشنگ بود خیلللللللی

آمنه شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 03:14 ب.ظ

ممنون از بزرگواریتون

... دوشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:24 ق.ظ

برای من تلخ بود

تجربه ای تلخ برای همیشه

یاسر جمعه 4 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 07:44 ب.ظ

خیلی قشنگ بود، از این مطلب استفاده کردم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد