ریز نوشت ...

این وبلاگ دفترچه ی خاطرات هیچ کداممان نیست !

ریز نوشت ...

این وبلاگ دفترچه ی خاطرات هیچ کداممان نیست !

اندر مصائب وبلاگ و مینی مال

بی مقدمه باید بگویم که اینجا دفترچه ی خاطرات من (ما ) نیست!
هرگز مثل وبلاگ های روزنوشت  به اتفاقات روزانه نپرداخته است*، نه وقتی که شخصی اداره می شد و نه این چندماهی که گروهی شده است...
به قول سامی دخت عزیز پشت دل نوشت ها، عاشقانه نوشت ها ، غم و غصه نوشت ها، آدم نوشت ها و .... نروید!
من به شخصه کم پیش آمده که پست هایم حدیث نفس باشد...!
یا مطلبی را بخواهم غیر مستقیم و از طریق وبلاگ به کسی بگویم یا حتی کنایه ای ... !! 
فکرهای من و شما و همه ی دوستانی که ما را می خوانند، می شناسندمان یا نمی شناسند، ارزشمندتر از این است که دنبال رابطه ی بین نوشته ها و اتفاقات شخصی زندگی ما شود. 
شاید این پست می بایست اولین پست وبلاگ می بود یا توضیحی کنار وبلاگ یا ...! که البته همه را خلاصه کرده بودم در  " این وبلاگ مخاطب خاص ندارد " ...
در پایان هم به رسم نوشته های عهد عتیق باید بگویم که از داشتن خواننده های مثل شما بی نهایت خوشحالیم ... 

پ. ن ) البته که وبلاگ های روز نوشت گاها بسیار خواندنی و مفیدند !
 

نظرات 5 + ارسال نظر
فیدبک شنبه 18 دی‌ماه سال 1389 ساعت 03:23 ب.ظ

از پارسال که در کامنتی نوشتم از بلاگتان خوشم آمد، فیوریت شدین؛ تا الان خواننده‌ی بلاگ‌تان هستم.. بعضی از پست‌ها واقعاً درس‌آموز است..
از شما ممنونم..
یا علی..

سلام
ممنون و متشکر

فیدبک شنبه 18 دی‌ماه سال 1389 ساعت 07:27 ب.ظ

راستی عضو جدید می‌پذیرید؟

سامی دخت شنبه 18 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:22 ب.ظ http://samidokht.persianblog.ir

سلام بانو!شرمنده کردید و ممنون که یکبار دیگه به مخاطبین خوب وبلاگهای مینی مال یادآوری کردید این تذکر بجا رو...گرچه درد دل ما هم دوباه تازه شد و به تبعیت از شما پست جدیدی نوشتم..موید باشید

محمدرضا دوشنبه 20 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:26 ق.ظ

ممنون

راحیل دوشنبه 20 دی‌ماه سال 1389 ساعت 03:15 ب.ظ http://reihan-67.blogsky.com

دلم گرفت از توصیفات این پست...
بوی غرور و خودبینی داره این نوشته...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد