ریز نوشت ...

این وبلاگ دفترچه ی خاطرات هیچ کداممان نیست !

ریز نوشت ...

این وبلاگ دفترچه ی خاطرات هیچ کداممان نیست !

بخل دنیا

گاهی چقدر دنیا بخیل است  
با این همه وسعت  
در زمین 
حتی در زمان 
برای با هم بودن  
دو نفر  ...

نظرات 5 + ارسال نظر
۰۴۳ پنج‌شنبه 27 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 01:37 ب.ظ

نبود بر سر آتش میسرش که نجوشد و لا غیر !
---
به نظرم تابلو میزنید نافُرم و هر برداشتی غیر از این تباه می باشد. باید بازجوهایی خودم رو از حاج خانم آغاز کنم

شما دیگه چرا؟!!

بهانه... پنج‌شنبه 27 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 02:33 ب.ظ

عجب...
دوستان حاضر به همکاری همه جانبه هستندا...

مریم پنج‌شنبه 27 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:24 ب.ظ

ای خدااااااااااااا
من چیکار کنم از دست تو؟؟
جواب کمیته هم هنوز بدستم نرسیده.
میترسم تا اون به دستم برسه تو از دستم بری!!

:))

عاشق مامانش... پنج‌شنبه 27 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:48 ب.ظ

عزیزکم(به قول یک دوست)
خدا نکنه به جای من برسی که زندگیت را با لوله پلاستیکی هر روز قطره قطره توی رگت تزریق کنن
منم مثل تو فکر می کردم و الان می بینم که زندگی چقدر سخاوت داشت و من فصل کشت غافل بودم و حالا به خوشه چینی افتادم

آره . راست می گید . گاهی هم ما زیادی ناشکریم . البته این پست حدیث نفس نبود قطعا ...

eli جمعه 28 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 08:37 ب.ظ http://u20i.blogfa.com/

با نگاه نکردن به اسم نویسنده هم میشه فهمید کدوم مطلب ماله شماست . . .
:)

:) از بس که ضایع است متوجه می شید!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد