ریز نوشت ...

این وبلاگ دفترچه ی خاطرات هیچ کداممان نیست !

ریز نوشت ...

این وبلاگ دفترچه ی خاطرات هیچ کداممان نیست !

حاجت روا

گاهی مردم ساده و عادی آنقدر قشنگ با دعا و نذر و نیاز

حاجتشان را از خدا میگیرند 

که صد تا آخوند و زاهد انگشت به دهان میمانند . . .

پ ن : میخوام دخیل ببندم به امام زاده ، نذر کنم ، گریه کنم ... شاید خدا راه مردم بی کس را بهتر قبول کند .

نظرات 2 + ارسال نظر
قطره ای از دریا سه‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:13 ق.ظ http://daryaedel.parsiblog.com/

سلام.

بعضی وقتها نگرفتن حاجت ، خودش حاجت رواییه ...

دارم تمرین می کنم که هیچ چیز نخوام ، اینطوری بهتره ( منظور بی نیازی از خدا نیستا )

آخوند یکشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:30 ق.ظ

آخوند هم همینطوری می گیرد. انگشت به دهان هم نمی ماند. کاش ازشوت بپرسی و بنویسی.

اینجا منظور از آخوند و زاهد کسانی هستند که جنبه ظاهری رو بیشتر رعایت میکنند ... فکر کنم شعر های عرفانی ما هم زیاد از این تعابیر استفاده کرده باشند .. مگر نه همین دخیل بستن و حاجت گرفتن را مردم از همین آخوند های منظور شما یاد گرفتند و گرفتیم ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد