ریز نوشت ...

این وبلاگ دفترچه ی خاطرات هیچ کداممان نیست !

ریز نوشت ...

این وبلاگ دفترچه ی خاطرات هیچ کداممان نیست !

باش

هر چه هستی، باش! 

اما باش ... !!

نظرات 5 + ارسال نظر
پچ پچ شنبه 12 دی‌ماه سال 1388 ساعت 09:40 ق.ظ http://pechpech313.blogfa.com/

باشه!

حمید شنبه 12 دی‌ماه سال 1388 ساعت 10:18 ق.ظ http://bikaraane.parsiblog.com/

اگه در جواب گفت" هستم اگر میروم. . ." اون وقت چی؟

اون وقت نگاه می کنیم به رفتنش و نرفتنش

آیدا شنبه 12 دی‌ماه سال 1388 ساعت 12:36 ب.ظ

دوست_ عزیز من وبلاگ ندارم و نمی دونم با خوندن کدوم مطلب_ وبلاگی که وجود نداره پی بردی که من کافرم.خیلی جالبه که ادعای مسلمونی داری ولی خیلی راحت به من تهمت بی دینی میزنی.فکر نمی کنم هیچ جای دینمون تهمت زدن رو جایز بدونه. «دقیقا بگید توی دینتون که عاشقش هستید چی نوشته تا ما هم بدونیم » من واقعا معنی این جمله رو درک نمی کنم و نمی فهمم چه ربطی به بحث ما داشت.به هر حال مرسی از این که کامنتامو بی جواب نذاشتی.اگه جسارتی هم به شما کردم عذر می خوام.امیدوارم هر چه زودتر با ظهور امام زمان همه ی این بی عدالتیا تموم شه.موفق باشی دوست_ خوبم.یا حق.

شما نماینده ی یک طیف خودتون رو معرفی کردید آیدا خانم ، من هم منظورم از مطالب وبلاگتون ، وبلاگ شمای نوعی و دوستان سبزتون بود .
از این که توی دینتون چی نوشته ؟ منظورم این بود که بعضی از کارهایی که دوستانتون انجام میدن خلاف همون دینی هستش که شما عاشقش هستید ...

takderakht شنبه 12 دی‌ماه سال 1388 ساعت 10:06 ب.ظ

به قصد فحش اومده بودم ولی چون دیدم ازادیه بیانه تو وبت خیشتنداری کردم.
خیمه ها رو اونایی سنگ زدن که 1بار قبلا 1000سال پیش اتیششون زده بودن همونایی که حسین اقاسلطان رو شهید کردن

سلمان سه‌شنبه 22 دی‌ماه سال 1388 ساعت 10:02 ب.ظ http://www.ausms.blogfa.com

واقعاً مسئله بودن یا نبودن است؟
ولی من تا حالا فکر می‌کردم مسئله "کیفیت بودن" است!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد