ریز نوشت ...

این وبلاگ دفترچه ی خاطرات هیچ کداممان نیست !

ریز نوشت ...

این وبلاگ دفترچه ی خاطرات هیچ کداممان نیست !

تعطیــــــل استـــــ...

می دانی
یک وقت هایی باید
روی یک تکه کاغذ بنویسی
تـعطیــل است
و بچسبانی پشت شیشه ی افـکارت
باید به خودت استراحت بدهی
دراز بکشی
دست هایت را زیر سرت بگذاری
به آسمان خیره شوی
و بی خیال ســوت بزنی
در دلـت بخنــدی به تمام افـکاری که
پشت شیشه ی ذهنت صف کشیده اند
آن وقت با خودت بگویـی
بگذار منتـظـر بمانند ....

حسین پناهی

نظرات 1 + ارسال نظر
آزیتا پنج‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:58 ب.ظ http://entezaretoolani.blogfa.com

این روزها بی در دنیای من غوغا میکند :
بی کس ٬ بی مار ٬ بی تاب ٬ بی یار ٬ بی دل ٬ بی همزبان ٬ بی وفا ٬ بی داد ٬ بی روح ٬ بی هدف ٬ بی جواب ...

بی تو ٬ بی تو ٬ بی تو ... !!! ( حسین پناهی )

یادمه یه فیلم درباره زندگیش دیدم میگفت : به من میگن شعرهات آدمو عاشق میکنه همه رو به اوج احساسات آسمونی میرسونه اما من که شاعر نیستم عشق منه که بجای من مینویسه او شبها به من الهام میکنه که چی بنویسم عشق من آسمونی نیست زمینیه !

نازنین یار مهربان ریز نوشت قلمت پایدار و دردهایت اندک باد !!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد