ریز نوشت ...

این وبلاگ دفترچه ی خاطرات هیچ کداممان نیست !

ریز نوشت ...

این وبلاگ دفترچه ی خاطرات هیچ کداممان نیست !

دیگر بلد شدم که خداحافظی کنم

این روزها که می‌گذرد، جور دیگرم
دیگر خیال و فکر تو افتاده از سرم

دیگر دلم برای تو پرپر نمی‌زند
دیگر کلاغ رفته به جلد کبوترم

دیگر خودم برای خودم شام می‌پزم
دیگر خودم برای خودم هدیه می‌خرم

دیگر بلد شدم که خداحافظی کنم
دیگر بلد شدم که بهانه نیاورم

اسمت چه بود؟ آه از این پرتی حواس
این روزها من اسم کسی را نمی‌برم

رضاکیاسالار

نظرات 4 + ارسال نظر
نسترن یکشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:03 ب.ظ

گاهی دلم برای خودم تنگ میشود...

آب حیات دوشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:22 ق.ظ http://abehayat.persianblog.ir/

خیلی چسبید

ماه بانو سه‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:51 ق.ظ

محشر بود با اینکه هیچ تناسبی با من نداشت...

هدا سه‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:50 ب.ظ http://www.hodana.blogfa.com

زیبا بود.[گل]
من هم با یک شعر نو به روزم. خوشحال میشم بهم سر بزنید...[گل]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد