ریز نوشت ...

این وبلاگ دفترچه ی خاطرات هیچ کداممان نیست !

ریز نوشت ...

این وبلاگ دفترچه ی خاطرات هیچ کداممان نیست !

آرزوهای خوب

الهی
معرفت و بینشی ده که در شب آرزوها
در قلبم آرزویی داشته باشم که تو به داشتن بنده‌ای
با چنین آرزویی به فرشتگانت مباهات کنی ....

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:45 ب.ظ

سلام ستایش نازنین . انسان هر چه بزرگتر ٬ روح هر چه آسمانی تر و دغدغه ها هر چه انسانی تر شود ٬ آرزوها هم به همان میزان رنگ و بوی معنوی تر خواهد گرفت . این عظمت میسر نخواهد شد مگر هنگامیکه یک دگردیسی ٬ یک پوست اندازی مداوم در روح افکار و باورهای ما صورت گیرد تا اخلاص به معنای حقیقی در آدمی ایجاد شود و خلوص همان امکان پذیرفته شدن ما و استجابت دعاهای ماست ... ممنون و سپاس بخاطر یادآوری این شب بزرگ ...

آزیتا جمعه 5 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:20 ق.ظ http://entezaretoolani.blogfa.com

حال عجیبی دارم ...
گنگ و گیج...
خدایا ! امشب من از تو چه بخواهم ...
آرزوهای دنیا؟!
ناپایدارند...
بهشت ؟!
من از هر چه بخاطرش بهشت را میدهند گریزانم .
من تو را میخواهم ...!!!
ستایش نازنین من در نوشتن نظر بالا ( یعنی نظر قبلی ) فراموش کردم نام خودم و وبلاگم را ذکر کنم دوباره از نو برایت پیام گذاشتم یعنی دو مرتبه باز هم میگم ممنون بخاطر یادآوری این شب بزرگ ...

دلشدگان جمعه 5 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:50 ب.ظ http://noremaah.blogfa.com/

سلام. وبلاگ خوبی دارید مرسی . لینکتون میکنیم با تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد