ریز نوشت ...

این وبلاگ دفترچه ی خاطرات هیچ کداممان نیست !

ریز نوشت ...

این وبلاگ دفترچه ی خاطرات هیچ کداممان نیست !

من هنوزم سبز سبزم ریشه دارم ...

من هنوز دربه‌در طره‌ی اون زلف سیاتم
من هنوزم سبز سبزم
ریشه دارم
یکی از پاپتی‌هاتم
آقای کوچیک نواز بنده‌پرور
من هنوزم صله گیر چشم بارونی و اون ابر نگاتم ...
منو کشتی، منو کشتی، منو کشتی
کشته باشی خوش به حالم
من هنوزم که هنوزه یکی از کشته‌هاتم
من هنوز در به در طره اون زلف سیاتم
من هنوزم سبز سبزم ریشه دارم
یکی از پاپتی‌هاتم

محمد صالح‌علاء

بشنوید با صدای مهدی دسترنج +

نظرات 1 + ارسال نظر
شاعرشنیدنی ست چهارشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:56 ب.ظ http://kha2ne-sher.persianblog.ir/

یعنی خط اولو خوندم گفتم محمد صالح علاء(به خخخدا آخرشم نگا نکردم)
یعنی عاشقشم با این لحن صمیمی و بی پیله پیله با این کلمات عاشقانه لطیف نرم
ممنون بابتش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد